10/9/08

Trailer: "Que lle pasa a Pepe Pistola!!"

10/9/08
Bueno, falta pouco pra que comecen as votacións en Curtas na Rede, falta pouco pra pedirvos o voto como se fose un conselleiro dalgún partido, mais como non comulgo, prefiro pedírvolo pra unha curta feita dende a ilusión e as ganas, ¡perdéndonos incluso o partido de cuartos de España na Eurocopa!. Mentras pasan os 11 días que faltan pra comenzar a votar e pra que poña aquí a curta...

...deixovos co trailer de "Que lle pasa a Pepe Pistola!!"


13 comentarios:

eFe

susiño!
q non se ve!!!

agora quedo coas ganas!

Suso López

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Suso López

agora si!!!

eFe

pois o vexo á noite que agora estou no patin

(como ves, estudando de carallo)

eFe

agora si se ve!

ei

q intenso!! ten boa pinta si señor!xa teño gana de velo

a muller na mecedora é un tanto inqudante


a ver q tal
pero emoción puxécheslle xa!

Anónimo

SUNSURY, BIEN DEITA GAITAFILMS DE TI PARA FACER PROMOCION , ERES O MEU IDOLO ... TA A COUSA DIFICIL ,PERO NON IMPOSIBEL , DENTRO DE 10 DIAS SALGO CUN MEGAFANO POR VIGO, MANDOCHE UN?? JEJE , SAUDE ( COMO DIS TI) ...

Anónimo

NON ME DIXEXES SI CHE GUSTARA O TRAILER SUSO!! SEGURO QUE ESPERABAS OUTRA COUSA , JEJE , SE SIENTE...

Brithuss

Jodé, menuda intensidad. Tiene muy buena pinta. Suerte. Imagino que ya nos enteraremos de los triunfos futuros

L.B.

Anónimo

Es el mejor de tus cortos para mi opión!!Todos los actores lo hacen genial!!
Esta vez votaré las máximas estrellas posibles, lo prometo!!
Además quiero volver a la entrega de premios y que subas a por alguno, me gustó lo de la alfombra roja!!!Seguro que este año os dan alguno aunque sea por insistentes.

Suso López

gracias a todos!! haber si podemos hacer algo este año en el concurso!

espero que Goteira (alma mater de todo esto!) me invite de nuevo a ir a la entrega de premios, es reconfortante, sobre todo los vinitos de despues, y que Vero se venga conmigo, que sinó a quien voy a pellizcar con los nervios!???

Andrés, eu estou de vacacións e vou andar por ferrol asique a miña promo vai ser grande, vou ser un pesado de cojones!!

saude e gracias polas vosas verbas!

eFe

xa sabedes que se hai q promocionar

con megafono ou sen el ... a min dáseme de vicio

fotolog
tuenti
blog

noites ferrolanas

o q faga falla

eFe
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anónimo

NON ESPERABA OUTRA COUSA QUE A TUA COMPAÑA NA GALA, E ASI PODER PELLIZCARLLE AMBOS O CU A VERO ... JIJI , E QUERO PROBAR ESES VIÑOS E PETISCOS EU TAMEN, HABER QUE TAL ... GANAR NON GANAMOS NADA PERO EU VOU SALIR CALZADO DE ALÍ( ALGO E ALGO).

CADA VEZ LEO MAIS NESTE BLOG , E CADA VEZ INCREMENTA MAIS O MEU ORGULLO POLO MEU AMIGO SUSO ... QUE GUSTO.

ALGUN DIA TITULAREMOS UNHA CURTA " O MEU AMIGO SUSO"

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates Blogger Styles