4/5/09

Antibióticos

4/5/09
Bueno, esta ponte non foi demasiado útil, levo enfermo dende o mércores, e notablemente mal dende o xoves á noite, o venres case 40 de febre!!, e agora vou mellor gracias ós antibióticos pero ainda non estou sano. De todos modos pido que ninguén faga o chiste: ¿e logo, non será gripe porcina desa ou? Vou cheo de escoitalo jeje!

Pois iso, que mentres non me recupere non esribo (serán un par de días, espero), pero sí me gustaría destacar o concertazo e o carisma de Marwan, as tablas que Cesar de Centi (con nervios e todo) colleu no escenario e a grata sorpresa de Andrés Suárez, no concerto do Paraninfo do xoves pasado.

Xa colgarei algunha foto, teño varias que estan ben, a pena e que todas nas que estaba Mou creo que sairon borrosas, non sei seguro porque que a cámara non era miña e aínda non as teño.

Saúde (¡que falta fará!)

3 comentarios:

Carlos Bau

Mucho ánimo y mejórate prontito Suso!!!!!
Un abrazo.

eFe

a mellorar susiño! q aí está a recta final!

espero ansiosa esas fotos
xa que non puiden estar alí este ano

un bico meu!

Paris Joel

Mejorate Suso!!! Y ánimo que ya te queda poco.
Te necesitamos en plena forma.

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates Blogger Styles